Ofte stillede sprøgsmål

Ofte stillende spørgsmål:

 

Produkter:

Kommer udsolgte produkter tilbage?

Fordi jeg kun laver mine produkter af diverse genbrugsmaterialer, vil der være et meget begrænset antal af hvert produkt. Det betyder, at udsolgte varer ikke kommer tilbage på lager. Så hvis du ser noget du gerne vil eje, er det med at slå til.

Varerne fra Fjell Vintage kommer ikke på lager igen når de først er solgt, da disse produkter er unika varer.

 

Ordre:

Kan jeg ændre min bestilling?

Hvis du har ændringer til din ordre, beder jeg dig kontakte mig hurtigst muligt på følgende mail: info@fjell.dk

BEMÆRK: Jeg kan ikke garantere, at det muligt for dig at ændre i ordren, men jeg skal gøre mit bedste.

 

Hvordan tracker jeg min pakke?

Når jeg har afsendt din pakke, vil du modtage en e-mail med dit PostNord tracking nummer.

BEMÆRK: Der kan gå op til 24 timer, før dit tracking nummer er opdateret.  

 

Kan jeg annullere min ordre? 

Det er muligt at annullere din ordre hvis jeg ikke har afsendt den.  Hvis du fortryder din ordre efter modtagelse, er det muligt for dig at sende pakken retur og dermed få dine penge tilbage. 

 

Levering

Hvad sker der, når jeg har lavet min ordre?

 Efter du har afgivet din ordre, vil du modtage en ordre-bekræftelsesmail. Derefter vil du modtage en e-mail med tracking nummer, så snart jeg har afsendt din pakke.

Hvad er leveringstiden?

Mine pakker bliver leveret med PostNord indenfor 4-5 hverdage. Der er mulighed både for hjemmelevering samt levering til pakkeshop.

 

Hvorfor er leveringstiden så lang?

Den længere leveringstid skyldes, at jeg, i det omfang det er muligt, laver min produkter på bestilling. Det gør jeg fordi jeg synes det giver mening ikke at have et stor varelager, men produkter der måske ikke bliver solgt, men i stedet for kan bruges til andre projekter. 

 

Hvad koster fragten?

Hjemmelevering (Danmark) 48 kr.

Prisen afhænger af hvor tung din pakke er. 

Det er også muligt at afhente din ordre på følgende adresse: Nørregade 11, 7171 Uldum